יום רביעי, 23 במרץ 2016

הגיע הזמן להרשם אל קורס gmat



במבחן GMAT לא חשוב רק להגיע לתשובה הנכונה, אלא חשוב גם להגיע אליה בזריזות. הדברים אמורים במיוחד עבור החלק הכמותי. הפתרון האלגברי המלא לשאלות רבות הנו ארוך ומייגע ועשוי לפגוע בביצועים שלכם בבחינת ה- GMAT. לכן למידה בתוך קורס gmat תלמד אתכם דרכי קיצור מתמטיים למענה על שאלות היא קריטית לצורך הצלחה בבחינה. ישנם אנשים אשר יכולים ללמוד לבד ובאופן עצמאי ללא עזרה של חברים. אולם לרובנו הסביבה עוזרת ושומרת על מסגרת של לימודים. לגבי מי שלומד לבד הסיכויים רבים יותר שיתייאש ושישתעמם, וייתן להסחות דעת שונות לגזול את זמנו. בנוסף, חשיפה לדרכי חשיבה של אחרים תשפר את דרכי החשיבה שלכם ותיתן לכם פתח לדרכים שונות לפתרון. גם אם עניתם בצורה נכונה, ייתכן שקיימת דרך מהירה יותר לפתור את השאלה. בנוסף, גם אם הדרך שלכם הכי קצרה היא, הכרה של דרכים נוספות עשויה לעזור בשאלות עתידיות שבהן דרך הפתרון שלכם לא תעזור.




מה מבטיח לכם קורס gmat?
בתוך קורס gmat תהיו מודרכים לאורך כל הדרך על ידי מורים מנוסים אשר מכירים את מבנה בחינת ה- GMAT ואת שיטות הלימוד הטובות ביותר, הם יוכלו ללמד אתכם איך לענות על שאלות ואיך לחלק את זמנכם באופן המועיל ביותר. תקבלו יחס אישי כדי לוודא את ההתקדמות בקצב האישי שלכם לקראת הציון הרצוי.
חומרי הלימוד שיינתנו לכם – ספרי לימוד והסבר וספרי תרגול. מאמרים ובדיקתם על ידי המורים, בחינות ניסיון וכיוצא בזה. כל אלה יעמדו לרשותכם ויאפשרו תרגול רב בהכנה לבחינה.

בחינות CAT מלאות – כל משתתף מקבל עם רישומו לתוך קורס gmat, בחינות אדפטיביות, הזהות במתכונת שלהן לבחינות ה- GMAT האמתיות, וכוללות פתרונות אמתיים לכל שאלה ושאלה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה