יום שלישי, 5 בינואר 2016

הסכם גירושין בהסכמה – כל יתרונות ההסכמה

הליך גירושין הוא הליך שיכול להיות ארוך, מעייף ויקר מאד. כשליש מהזוגות הנשואים בישראל מסיימים את מערכת היחסים שלהם בגירושין, אבל לא כולם מסיימים אותה בהליך ארוך שכזה. הפרידה יכולה להיות דרך בית משפט כשכל אחד מהצדדים לוקח לעצמו עורך דין יקר והיא יכולה להיות דרך גישור שיוצר הסכם גירושין בהסכמה. ההסכם יאפשר לשני הצדדים לסיים את הגירושין במינימום משאבים כלכליים, במינימום זמן ויאפשר
לשני הצדדים לפתוח בדף חדש בריא יותר עבורם.

חיסכון במשאבים כלכליים

הליך גירושין יכול להיות הליך כואב מאד מבחינה כלכלית. כאשר שני הצדדים לוקחים לעצמם כל אחד עורך דין יקר ונפגשים שוב ושוב בבית משפט הם מוצאים עצמם לא רק מול הליך מורכב אלא גם יקר, כזה שיכול להימנע דרך הסכם גירושין בהסכמה של שני הצדדים.

סיום הגירושין במינימום זמן

הסכם גירושין בהסכמה יכול לחסוך לשני הצדדים זמן רב. סכסוך בין שני הצדדים יכול לגרום לכך שהגירושין יימשכו זמן רב, אפילו מספר שנים. כששני הצדדים רוצים לצאת ממערכת היחסים במהרה ולפתוח דף חדש במהרה וברוגע, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בהסכמה של שני הצדדים.

להתחיל דף חדש בריא יותר

לאחר ביצוע הסכם גירושין בהסכמה אפשר להתחיל בדף חדש ונקי. כל מי שרוצה להתחיל חיים חדשים כשהוא לא פגוע יותר מההליך של הפרידה יבחר לבצע אותה דרך הסכמה הדדית. כל מי שנפרד בגירושין קשים יעיד על כך שקשה מאד לפתוח בדף חדש לאחר הליך זה וכי הסכסוך והמריבות שבמהלכו משאירים חוויה מאד לא נעימה. חוויה זו יכולה להימנע כששני הצדדים מוכנים לעשות את התהליך בהסכמה והדדיות וכך לפתוח חיים חדשים.

הסכם גירושין בהסכמה
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה