יום רביעי, 15 ביולי 2015

מספר הטלפון של כביש 6



כביש 6 מציע נסיעה מהירה, בטוחה ונוחה בכל קצוות הארץ. הכביש עצמו הוא כביש אגרה ולכן יש לדאוג לשלם עבור הנסיעה. את התשלום של הנסיעה אפשר לעשות לפני שיוצאים לדרך על ידי ביצוע מנוי מראש ואפשר לשלם על הנסיעה לאחר העלייה על הכביש. לכל אזרחי ישראל שמשתמשים ברכב פרטי מומלץ מאד לבצע מנוי לכביש 6 כאשר כדי לקבוע מהו מסלול המנוי הטוב ביותר אפשר להתקשר אל מספר הטלפון של כביש 6 ולהתייעץ עם נציגי השירות.

לבחור את המנוי הטוב ביותר
בחירת המנוי הטוב ביותר היא כמובן בחירה שצריכה להיות מתאימה לנהגים עצמם. לכן, דרך מספר הטלפון של כביש 6 ישנם נציגים שנותנים הסבר על המנויים השונים של החברה. חשוב לדעת כי המנוי בכביש 6 הוא מנוי לרכב ולכן אם יש למשפחה יותר מרכב אחד, יש לעדכן בחברה את כל כלי הרכב. רוב האנשים מעידים על כך שקל לבצע את המנוי וכי התהליך פשוט יותר מתשלום לאחר נסיעה.

להתייעץ לגביי הנסיעה בכביש
דרך מספר הטלפון של כביש 6 אפשר לקבל גם עזרה בבחירת המסלול הנכון. גם היום בעידן בו כל אחד יכול להפעיל אפליקציית ניווט יש אנשים שרוצים להתייעץ לפני שהם יוצאים לדרך ואפשר לעשות זאת במוקד.

לשלם חובות
כל מי שנוסע בכביש 6 ללא מנוי מסודר מראש צריך לדאוג לשלם על הנסיעה לאחר מכן. את התשלום אפשר לבצע דרך מספר הטלפון של כביש 6 מיד לאחר הנסיעה או לחכות לחשבונית שתגיע בדואר. כעיקרון, כל אחד יודע מתי הוא נסע בכביש ולכן מומלץ שכל אחד פשוט יבצע את התשלום באופן מסודר או ידאג לעשות מנוי דרך מספר הטלפון של כביש 6.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה