יום שישי, 21 בנובמבר 2014

היתרונות של מורה פרטי לgmat


מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים כתוב בשפה האנגלית ונקרא gmat. זהו מבחן הכולל חיבור, חשיבה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי. קיימות הפסקות רשות בין חלק מחלקי המבחן אך המורכבות שלו נובעת ממגוון הנושאים. שיטת הבחינה מבוססת על עקרונות של מבחן אדפטיבי ממוחשב ולכן רק לאחר מתן התשובה לכל שאלה נבחרת השאלה הבאה.

כפי שניתן להבין, קשה מאוד להתמודד באופן עצמאי עם מבחני gmat ולכן יש ביקוש למורים פרטיים בתחום. מורה פרטי לgmat מציע שורה ארוכה של יתרונות אותם כדאי להכיר ולהביא בחשבון. לפעמים עדיף להשקיע בתשלום למורה פרטי מאשר להתמודד עם ההשלכות של כישלון במבחן. 




סיכויי הצלחה גבוהים עם מורה פרטי לgmat
היתרון הברור של מורה פרטי לgmat הוא העלאת הסיכוי להצלחה במבחן. מורה פרטי מכיר את המבחן, את אופי הבחינה ואת סוג השאלות. הוא יכול לנצל את הניסיון העומד לרשותו כדי להקנות לנבחן ביטחון גבוה. המורה הפרטי מלווה את הנבחן משלבים ראשוניים והוא גם עומד לצידו במהלך התמודדות עם קשיים. מורה פרטי עוקב אחר התקדמות התלמיד ומכין אותו לבחינה בצורה אידיאלית.

יתרון נוסף של מורה פרטי לgmat הוא מתן תשומת לב לפרטים החשובים והפרדה בין עיקר לטפל. מעל 2,500 סטודנטים נבחנים מדי שנה במבחן gmat ורובם אינם יודעים להקצות את הזמן הדרוש ללמידה של כל נושא. תשומת לב לפרטים מאפשרת ניצול נכון של הזמן במהלך המבחן ולבסוף היא באה לידי ביטוי בציון גבוה יותר. ההשלכות של תוצאות מבחן gmat הן לטווח הקצר והארוך ולא כדאי להמר על סיכויי ההצלחה.
לסיכום, שיעורים עם מורה פרטי לgmat מוכיחים את עצמם והם מציעים יתרונות עבור הנבחנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה