יום שבת, 13 בספטמבר 2014

הכל אודות נזקי גוף


נזקי גוף אלו נזקים אשר נגרמים לגוף כתוצאה מסיבות שונות. הסיבות העיקריות אשר מובילות לנזקי גוף הן תאונות כמו תאונות דרכים, תאונות עבודה או תאונות צבאיות. על אף שתאונות הן הגורם מספר אחד לנזקי גוף, נזקי גוף יכולים להיגרם גם כתוצאה מסיבות נוספות כמו למשל רשלנות רפואית או שחיקת הגוף באופן מתמיד בעבודה. הבעיה עם נזקי גוף היא ההתמודדות היום יומית איתם. מי שסובל באופן פיזי ובריאותו מדרדרת מגלה עולם חדש של התמודדויות ולא תמיד עומדים לרשותו הכלים המתאימים לכך. על מנת להקל על המצב מומלץ מאד לשכור שירותי עו"ד המתמחה בתחום שיוכל לעזור לעמוד על הזכויות השונות.

למה צריך עו"ד?
עו"ד המתמחה בתחום נזקי גוף יכול לעזור למי שנפצע או שהוחמר מצבו לקבל סיוע לפי מצבו הבריאותי. למשל, אם יש צורך בטיפולים מיוחדים יוכל עורך הדין להציג אותם מול הביטוח או כל גורם אחר הקשור בעניין ולדאוג שהפצוע יקבל את הטיפולים הללו. עורך הדין יכול לייצג את הנפגע מול גורמים רבים כמו הביטוח, העבודה או ביטוח לאומי.




נציגויות שונות
כל אדם אשר מבטח את עצמו או שמשלם ביטוח לאומי, משוכנע שבעת הצורך יקבל את המענה הראוי לו הוא זקוק. רבים מגלים כי ביום הפציעה או הפגיעה המוסדות השונים מנסים לעשות כל שביכולתם להימנע מלתת לנפגע את כל הנדרש לו לחזרה לחיים נורמליים. על מנת שלא ליפול למצבים כאלו כדאי מאד לבצע התייעצות עם עו"ד פרטי שייצג את הנפגע.

האם לסמוך על חברת הביטוח?
פעמים רבות מגלים מבוטחים כי בעת הצורך הם לא מצליחים לקבל את מה שהם זקוקים לו על מנת לשוב לחיים נורמליים. התייעצות עם עו"ד מומחה נזקי גוף תוכל לבדוק האם חברת הביטוח נתנה למבוטח את כל הזכויות או שעליה לכסות יותר נזקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה