יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

עורך דין נזיקין



המסמכים הנדרשים לפני פגישה עם עורך דין נזיקין
כאשר אתם עומדים להיפגש עם עורך דין אשר את שירותיו שכרתם לטובת טיפול בתביעת נזיקין שיש לכם כזו או אחר, מן הראוי הוא כי תגיעו לפגישה זו מוכנים על מנת להשיג עבורכם את הטוב ביותר בסופו של דבר. האמת היא כי על מנת לנצל היטב פגישת ייעוץ עם עורך דין נזיקין כדאי לאסוף מראש מסמכים מתאימים אשר נוגעים לאותו ענין הלכה למעשה. מסמכים אלו יהוו מן הסתם את הבסיס לכתב התביעה, יקלו על עורך הדין שלכם לגייס חוות דעת רפואית התומכת בטענות ויקצרו את זמן הטיפול המשפטי. יחד עם זאת, יש סוגים רבים של תביעות נזיקין וכל אחת מהן מחייבת מסמכים אחרים. לכן כדאי ליצור קשר עם המשרד ועם נציגי עורך דין נזיקין, לברר האם ישנם מסמכים ספציפיים הנדרשים לפגישה ולאסוף אותם מראש. 



מסמכים לאחר תאונות דרכים
רוב התביעות המחייבות פנייה אל עורך דין נזיקין מתרחשות לאחר תאונות דרכים. במקרה כזה יש להגיע עם תיעוד רפואי מלא של האירוע. התיעוד צריך לכלול התייחסות אל מועד התאונה, אל ההתנהלות הרפואית מאז התאונה ועד ליום הפגישה עם עורך הדין ופרטים רלוונטיים נוספים. לצד התיעוד הרפואי מחויב התובע להגיע עם תעודת ביטוח חובה, רישיון רכב, רישיון נהיגה ואישור משטרה על התאונה. לצד אלו יש להציג תלושי שכר של שלושה חודשים לפני התאונה והוכחות לכל נזק הנגרם לרכב. ההוכחות יכולות להיות דו"ח שמאי או קבלות על תיקונים. לבסוף יש להגיע אל הפגישה עם תמונות של נזקי הגוף, ובמקרים של תאונת עבודה גם עם מסמכים של המוסד לביטוח לאומי.

תביעות מול רשויות ציבוריות
תביעות נזיקין המוגשות נגד רשויות ציבוריות דורשות מסמכים אחרים. עורך דין נזיקין יבקש לראות תמונות של המפגע, המכשול או המכונה ממנה נפגע הניזוק. יש לתעד את כל המפגעים הקשורים לרשלנות אשר לכאורה גרמה לתאונה, וכמובן להציג את מסמכי המוסד לביטוח לאומי. שילוב בין המסמכים הללו למקצועיותו של עורך הדין יגדילו את הסיכוי לקבלת פיצויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה