יום שבת, 8 בדצמבר 2012

ריצוף


עולם של ריצוף
את תכנון שיפוץ הבית סיימתם לא מזמן, אך אתם חשים כי משהו חסר ואתם מנסים לסדר את המחשבה כראוי. אתם מבינים כי ריצוף מהווה חשיבות עליונה ובו זמנית לוקחים בחשבון כי מדובר בהשפעה גדולה ביותר על המראה הכללי של הבית. על ריצוף איכותי לא תוכלו לוותר במסגרת שיפוץ רציני של הבית. האמת צריכה להיאמר - אם חשבתם כי משימת הבחירה תהיה קלה הרי שטעיתם, מגוון הדוגמאות אשר מציע כיום השוק בתחום ריצוף הינו גדול ועל כן האפשרויות עלולות לא פעם לבלבל אתכם. חשוב מאד להכיר אהיטב את האפשרויות השונות אשר עומדות בפניכם על מנת לבצע את הבחירה הנכונה עבור מתחם הבית שלכם. רוצים לדעת עוד על ריצוף הבית? כל המידע במאמר הבא.

על ריצוף ועל סוגי קרמיקה
השוק מציע מגוון של סוגי ריצוף מכל הסגנונות והעיצובים. מדובר בקרמיקה אשר נמצא כמבוקש ביותר מכמה סיבות, גם מהסיבה כי ניתן לעצבו עם כמה סוגי ריצוף בו זמנית. יתרונות ריצוף קרמיקה קשור בחומר שכיח ומוכר בשיפוץ הבית. היתרון בא לידי ביטוי בעיצוב הקל, ביכולת הפיסול בחומר ובשילוב עם המראה הייחודי של החדר והאווירה שהוא תורם. בין סוגי הריצוף, תתקלו גם בפרקט עץ, ריצוף אבן וכדומה. 

ריצוף

כיצד לבחור ריצוף באופן הנכון - טיפים
1   בטרם תבחרו ריצוף מתאים, בחנו את העמידות ואת חוזק החומר. קרמיקה ופורצלן לצורך הדוגמה נחשבים בעלי עמידות שונה.
2.    פרקט נחשב רגיש יותר בעוד גרניט ואפילו קרמיקה נחשבים בעלי ספיגה גבוה יותר. חפשו חומר אשר יהיה עמיד בפני נוזלים באופן מושלם. כמו כן וותרו על חומרים אשר אינם חסינים בפני לכלוך, אבק ואפילו כתמים.
3.      חשבו איזה סגנון מתאים לכם? למראה יוקרתי, קרמיקה תתאים יותר, למראה הכפרי תתאים יותר הקרמיקה.

ריצוף נכון זה לבחור נכון
מחפשים לבחור נכון? מחפשים ריצוף מתאים לבית? אנחנו נסייע לכם לעצב נכונה. כל שעליכם לעשות הוא לבקר באתר שלנו ולהשאיר את הפרטים שלנו, אחד מהיועצים שלנו ישמח לשוב אליכם בהקדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה