יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

שולחנות משחק


שולחנות משחק לכל מסיבה ואירוע
לא משנה אם אתם עורכים מסיבת בר מצווה, בת מצווה, מסיבת יום הולדת אחרת או מסיבה מסיבה שונה. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יוכתר בהצלחה ויהיה בלתי נשכח עבור כל המשתתפים בו, הרי שאתם צריכים לשכור אטרקציות לאירוע בהתאם לאופי וסגנון האירוע, וכמובן בהתאמה לקהלי היעד המוזמנים. בהקשר זה, כדאי לדעת, כי שולחנות משחק מהווים אטרקציה נהדרת בכל מסיבה שבה יש ילדים ובני נוער שונים. ההחלטה לשכור שולחנות משחק עשוייה להפוך את האירוע הרגיל לאירוע בלתי נשכח ומהנה שבעתיים מכל מה שהכרתם .
השכרת שולחנות לאירועים – איפה מחפשים
הכי פשוט למצוא היום הכל בגוגל. אם אתם רוצים שולחנות משחק הקלידו שולחנות משחק בתוספת שם העיר או האיזור שלכם ומיד תקבלו אין ספור תוצאות שתוכלו להשוות בינהן. מכיוון שישנן חברות רבות העוסקות בכך מומלץ לעשות השוואה בין ההיצע השונה שלהן והמחירים. שולחנות משחק יכולים להיות זולים אבל גם מאד יקרים ולכן יש לבדוק היטב עם התקציב שלכם מספיק לכל מה שאתם רוצים .


מה לבדוק כשמחפשים שולחנות משחק לאירועים?
כשרוצים לשכור שולחנות משחק יש לבדוק כמה דברים כדי לא להתאכזב .
·         ראשית הגדירו לעצמכם את מספר החוגגים הפוטנציאלים שישחקו בשולחנות כדי לדעת כמה שולחנות להזמין כדי שלא יצטרכו לעמוד זמן רב בתור.
·         יש להגדיר איזה סוגי שולחנות תרצו – הוקי אוויר, כדורגל וכדומה
·         האם תרצו מפעיל מטעם החברה שיהיה אתכם בשטח
·         האם המחיר כולל משלוח ואיסוף והאם החברה אמינה ובעלת מוניטין
איזה סוגי שולחנות משחק יש ?
מבין שולחנות המשחק הפופולאריים ביותר הם שולחנות הוקי אוויר, שולחנות כדורגל, שולחנות סנוקר וגם שולחנות המיועדים למשחקי קלפים שונים. החברות המשכירות שולחנות משחק יכולות לספק לכם גם אביזרים נוספים כמו דוכני אוכל שונים החל מפופ קורן, דרך הכנת שערות סבתא, דוכני נקנקיות, דוכני המבורגר וכדומה. כמו כן תוכלו לקבל ציוד ג'ימבורי לתינוקות, כסאות ושולחנות וכיוצא באלה . מהרו והזמינו שולחנות משחק לאירוע שלכם ותוכלו ליהנות מאירוע איכותי ומושקע ביותר .

תגובה 1:

  1. שולחנות משחק בפארטי שואו
    http://www.party-show.co.il/%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7/

    השבמחק